Du går nertryckt i två alldeles för grova skor

Det tog 2 veckor exakt innan jag blev uttråkad av att vara i Eksjö. På måndag börjar jag dock jobba. Ska bli skönt trots att jag är väldigt nervös.
just nu fördriver jag tiden med att titta på gamla bilder på pappas dator och städa lite sporadiskt. Då kan man hitta gobitar som denna:

Samtliga tjejer i familjen Johansson anno 1999 på Mallorca. Jag med kort hår och allmänt killigt klädd. Det var pappa som tvingade mig att klippa mig kort. Såhär i efterhand funderar jag på om han kanske ville att jag skulle vara en kille?

Hur som haver. 55 dagar kvar till flyget lyfter. Innan dess ska jag njuta av den obefintliga sommaren som vädret hittills har bjussat på. Och lyssna på lasse lite för mycket. och kanske åka till Norrland och träffa en kär vän. Och kanske till Öland. Och till huvudstaden. Sommaren 2012 kan ha potential ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0