Nu Stockholm i 18 dagar, sen San Francisco i tio månader

Nu är jag i Stockholm. Sommaren har kommit och jag sitter på balkongen i min systers lägenhet och njuter av att bara vara. Om 16 dagar flyttar jag till San Francisco. Jag har redan hittat boende. En kompis till en kompis behövde en roomie. Jag ska dela ett hus med tre amerikaner. 10 minuters gångväg från havet. 15 minuter med buss från city. Lika långt till universitet. Det känns bra i hela kroppen. 
 
Ikväll ska jag träffa Carro. Vi ska grilla. Jag har knappt träffat henne på 8 månader så det ska bli fantastiskt fint. Imorgon ska jag träffa Emmy. På fredag ska jag luncha med Mika och på eftermiddagen kommer Olivia och stannar över natt. På söndag ska jag träffa Hanna E. och veckan som kommer fortsätter på samma vis. Jag älskar att vara här.
 
Mina favoritsystrar under vemodets höst. Oklart var de fuktiga gympapåsarna är dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0