hej hej hallå dagboken

Hej mina vänner!
Nu har jag varit här i en vecka. Många kvar, tack och lov! Idag var det dags för att åka till campus för första gången. Det var ganska stort. Vi skaffade oss varsitt student id-card. Eftersom att det alltid är dimma och väldigt hög luftfuktighet där jag bor och även där skolan ligger var mitt nyplattade hår inte så platt när jag tagit mig till skolan. Det liknande mer ett afro. Därför ser jag mycket rolig ut på mitt kort. Well well. Känslan när vi var där var i alla fall positiv och jag ser verkligen fram emot att börja skolan.
 
Efter skolan åkte vi ner till Fisherman's wharf för att dricka kaffe och leta lägenheter till Frida och Maria. Nu ikväll har vi varit i North beach (SF:s Little Italy) och ätit middag. Mycket mysigt. Nu har jag precis kommit hem, vilket tar cirka 25 minuter från city med tunnelbanan/spårvagn- här kör man lite på allt-i-ett-tanken. 
 
Nu ska jag lyssna på filip och fredrik en skvätt innan det är dags för sängen. Imorgon bitti tänkte jag starta mitt nya liv med en morgonpromenad på stranden. På eftermiddagen blir det Target (som jag längtat!) och matinhandling med mina roomies. Har tyvärr inte tagit foto på huset än. Och ingen speciellt bra bild på mitt rum heller. Men håll ut, det kommer. 
 
puss & godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0