Jag blev så trött på mig själv, jag blev så destruktiv och du fick inte följa med. Jag har en situation med ett annat liv och du har ingen del i det

Tillbaka i Uppsala. Av någon anledning känns det alltid lika tungt. Men imorgon ska jag få träffa Anneli och klasskamrater så jag ska nog överleva.
Hemma var bra som vanligt. Jag fick sommarjobb, ha en helhelg med finaste Lovisa och ta långa promenader genom kohagar, förbi sjöar och idylliska små röda stugor med vita knutar. Småland är fint ändå. Nu har jag sju veckor kvar i Uppsala innan det byts ut mot färgglada viktorianska hus, backar och en grande latté från buckan varje morgon. Jag ska göra mitt bästa för att njuta av resterande tid och inte allt för mycket drömma mig bort till amerikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0